13 Ιαν 2021

 

26 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΟΙ ΔΑΣΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ

ME ΕΝΤΟΛΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΕΙΣ ΔΑΣΩΝ , ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΟΙ ΔΑΣΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ

Με ανακοίνωσή του το Υπουργείο Περιβάλλοντος προς τις αρμόδιες κατά τόπους Διευθύνσεις Δασών  τους καλεί να προχωρήσουν στην ανάρτηση των δασικών χαρτών στις καθορισμένες ημερομηνίες που αναφέρει.

Προγραμματισμένη ανάρτηση για την Σαλαμίνα είναι στις 26 Φεβρουαρίου 2021. Συγχρόνως με την ανάρτηση των δασικών χαρτών θα αναφέρεται και η προθεσμία αντιρρήσεων που θα πρέπει να προχωρήσει ο πολίτης. Αυτό το οποίο έχει ιδιαίτερη σημασία για όλους μας όπως έχω τονίσει,  είναι η όσο καλύτερα τεκμηριωμένη έκθεση αντίρρησης την οποία θα καταθέσουμε και αυτό το σημείο θα επανέλθω σύντομα με κάθε λεπτομέρεια.   Οι πολίτες δεν πρέπει  να προβούν σε μία τυπική αντίρρηση ,αλλά θα πρέπει να υπάρχει τεκμηριωμένη έκθεση και  στόχος όλων μας είναι να αποδείξουμε,  ότι η περιοχή μας η οποία σήμερα είναι οικισμός και βρίσκεται εντός οικιστικών πυκνώσεων δεν είναι δασική. Η Επιτροπή αντιρρήσεων η οποία θα συνέλθει θα λάβει  υπόψη της όλα τα στοιχεία αυτά.

Όπως είχα αναφέρει  σε live που έκανα εδώ στον προσωπικό μου λογαριασμό πριν από ένα μήνα περίπου πρέπει να ετοιμάσουμε όλα τα αποδεικτικά μας στοιχεία και τα οποία θα καταθέσουμε.

Προσωπικά σε όλη αυτή την πορεία θα είμαι παρών με συνεχείς ανακοινώσεις για την καλύτερη ενημέρωσή σας, ενώ με τη λήξη της καραντίνας είμαι διαθέσιμος να επισκεφθώ όποιον σύλλογο μου ζητήσει για ενημέρωση και την καλύτερη προετοιμασία των πολιτών

Η πορεία όπως έχω πει δεν είναι εύκολη. Έχουμε δουλειά μπροστά μας. Σημασία όμως έχει ότι βρισκόμαστε στην αρχή του τέλους όχι της  τελικής επίλυσης  του προβλήματος αλλά της ανακούφισης των πολιτών.